Načítání dat...
Politika ochrany osobních údajů

Tato Zásady ochrany osobních údajů stanovují pravidla pro sběr, zpracování a využívání osobních údajů internetovým obchodem https://cushionsclub.cz, dále jen „Obchod“. Vlastníkem obchodu je společnost MOODI s.r.o., dále označovaná jako „Správce“. Seznamte se s našimi Zásadami ochrany osobních údajů a v případě dotazů nebo nejasností nám prosím zašlete e-mail na adresu info@cushionsclub.shop

SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ („Správce“) Správcem Vašich osobních údajů shromažďovaných prostřednictvím Obchodu je vlastník Obchodu: společnost MOODI s.r.o., se sídlem v Zakrętu, ul. Górna 21j, 05-077 Zakręt, zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Okresním soudem pro Varšavu pod číslem KRS 0000966839, s daňovým identifikačním číslem NIP: 5322099225 a REGON: 521810780. Základní kapitál: 5000 PLN zcela zaplacen. Správce pečlivě dbá na ochranu soukromí zákazníků Obchodu. Údaje poskytnuté zákazníky a údaje shromažďované automaticky jsou využívány pouze pro účely uvedené v těchto Zásadách ochrany osobních údajů.

Zpracování osobních údajů Správce zpracovává údaje získané prostřednictvím internetového obchodu v souladu s platnými právními předpisy, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně údajů), dále jen „GDPR“.

Účely zpracování Správce údajů zpracovává osobní údaje pro následující účely: • plnění smlouvy o prodeji a smlouvy o poskytování elektronických služeb nebo podnikání kroků na žádost osoby, které se údaje týkají, před uzavřením výše uvedených smluv, (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR) • vedení účetní dokumentace včetně vystavování faktur, (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR) • určení, vymáhání nebo obrana nároků, které může Správce uplatňovat nebo které mohou být uplatňovány vůči Správci. (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR) • zasílání informačního bulletinu (Newsletter) obsahujícího obchodní informace o akcích a nových produktech dostupných v Obchodě. (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. a) a f) GDPR) • informování o dostupnosti produktů na žádost zákazníka (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. a) a f) GDPR) • poskytování odpovědí na otázky zaslané prostřednictvím formuláře (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR) • předání Vašich osobních údajů společnosti PayU S.A. a PayPal („Banka“) v souvislosti s: a. poskytováním Bankou služby umožňující infrastrukturu pro zpracování online plateb na internetovém obchodě (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení). b. zpracováním a vyrovnáním plateb provedených zákazníky Internetového obchodu online pomocí platebních nástrojů (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení). c. pro účely ověření Bankou řádného plnění smluv uzavřených s Internetovým obchodem, zejména pro zajištění ochrany zájmů plátců v souvislosti s jejich reklamacemi (právní základ: čl. 6 odst. 1 písm. f) Nařízení). • průzkum spokojenosti a sběr názorů na obchod a produkty Zpracování Vašich osobních údajů pro výše uvedené účely bude probíhat v souvislosti s existencí právně odůvodněného zájmu provozovatele internetového obchodu.

Poskytnutí údajů a důsledky jejich neposkytnutí
Poskytnutí údajů je dobrovolné, ale v některých případech může být nutné. Nutnost poskytnutí údajů nastává v následujících případech:
• uzavření smluv s Administrátorem (smlouva o prodeji, smlouva o poskytování služeb týkajících se registrace účtu). Neposkytnutí osobních údajů nezbytných pro uzavření a plnění smlouvy o prodeji nebo smlouvy o poskytování služeb týkajících se registrace a správy účtu bude mít za následek nemožnost uzavření výše uvedených smluv. V takové situaci je poskytnutí osobních údajů smluvním požadavkem,
• z důvodu zákonných povinností Správce, tj. poskytnutí osobních údajů je zákonným požadavkem vyplývajícím z obecně závazných právních předpisů, které ukládají Správci údajů povinnost zpracovávat osobní údaje. Takovou povinností je zpracování osobních údajů za účelem vedení účetních knih. V případě neposkytnutí osobních údajů bude mít za následek neplnění výše uvedených povinností.
• zasílání informačního bulletinu (Newsletter) obsahujícího obchodní informace o akcích a nových produktech dostupných v obchodě - neposkytnutí osobních údajů nezbytných pro účel zasílání Newsletteru bude mít za následek nemožnost zaslání Newsletteru.
• informování o dostupnosti produktů na žádost klienta – neposkytnutí údajů nezbytných pro informování o dostupnosti produktů bude mít za následek nemožnost informování o dostupnosti produktů.
• poskytování odpovědí na otázky zaslané prostřednictvím formuláře – neposkytnutí údajů nezbytných pro poskytnutí odpovědi na otázku prostřednictvím kontaktního formuláře bude mít za následek nemožnost zaslání otázky a nemožnost poskytnutí odpovědi.

• v případě předání Vašich osobních údajů Bance v souvislosti s obsluhou a vyrovnáním plateb prováděných Vámi na účet internetového obchodu prostřednictvím internetových platebních nástrojů, poskytnutí údajů je vyžadováno pro realizaci platby a poskytnutí potvrzení jejího uskutečnění Bankou ve prospěch internetového obchodu.
• v případě předání Vašich osobních údajů Bance za účelem ověření Bankou náležitého plnění smluv uzavřených s internetovým obchodem, zejména za účelem ochrany zájmů plátce v souvislosti s podanými reklamacemi, poskytnutí těchto údajů je vyžadováno pro umožnění realizace smlouvy uzavřené mezi internetovým obchodem a Bankou.

Rozsah zpracování osobních údajů
• pro účely související s plněním smlouvy o prodeji a smlouvy o poskytování elektronické služby nebo k provedení kroků na žádost osoby, jejíž údaje se týkají, před uzavřením výše uvedených smluv, rozsah zpracovávaných údajů zahrnuje: jméno, příjmení, e-mailovou adresu, kontaktní telefonní číslo, adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, země), dodací adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, země) a informace o platbě. V případě klientů, kteří nejsou spotřebiteli, může Správce údajů dále zpracovávat název podnikatele a identifikační číslo,
• pro účely vedení účetních knih rozsah zpracovávaných údajů zahrnuje: jméno, příjmení, adresu bydliště/provozování podnikání, název podnikatele a identifikační číslo,
• pro účely určení, vymáhání nebo obrany právních nároků rozsah zpracovávaných údajů zahrnuje: jméno, příjmení, e-mailovou adresu, kontaktní telefonní číslo, adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, země), dodací adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, země). V případě klientů, kteří nejsou spotřebiteli, může Správce údajů dále zpracovávat název podnikatele a identifikační číslo.
• pro účely zasílání Newsletteru: jméno a příjmení klienta a e-mailová adresa,
• pro účely informování o dostupnosti produktů rozsah zpracovávaných údajů zahrnuje: e-mailovou adresu,
• pro účely poskytování odpovědí na otázky zaslané prostřednictvím formuláře: jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo,
• pro účely zkoumání spokojenosti a sběru názorů na obchod a produkty: jméno a příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo, kontaktní údaje, jako je adresa a rozsah objednávky.

Doba zpracování
Údaje jsou mazány/uchovávány v souladu s obchodními a daňovými požadavky. Správce údajů uchovává osobní údaje po dobu, která je závislá na účelu, pro který jsou zpracovávány. Pro zpracovávané údaje se tato doba jeví následovně:
• pro účely související s plněním smlouvy o prodeji a smlouvy o poskytování elektronické služby jsou údaje uchovávány po dobu nezbytnou pro plnění, ukončení nebo jiné vypršení uzavřené smlouvy,
• pro účely vedení účetních knih jsou údaje uchovávány po dobu požadovanou právními předpisy, které ukládají správci povinnost uchovávat účetní knihy (5 let, počínaje od začátku roku následujícího po účetním roce, kterého se údaje týkají),
• pro účely určení, vymáhání nebo obrany právních nároků jsou údaje uchovávány po dobu existence právně oprávněného zájmu spravovaného správcem, avšak ne déle než po dobu promlčení nároků vůči osobě, jejíž údaje se týkají, z titulu podnikatelské činnosti provozované správcem. Doba promlčení je stanovena právními předpisy, zejména Občanským zákoníkem (základní doba pro nároky
související s podnikatelskou činností je 3 roky, pro smlouvu o prodeji 2 roky).
• pro účely zasílání informačního bulletinu (Newsletter) obsahujícího obchodní informace o akcích a nových produktech dostupných v obchodě, až do odvolání souhlasu s přijímáním Newsletteru – ne déle než 2 měsíce od okamžiku rezignace na přijímání newsletteru
• pro účely informování o dostupnosti produktů: po dobu nezbytnou pro plnění, ukončení nebo jiné vypršení smlouvy o poskytování elektronické služby
• pro účely poskytování odpovědí na otázky zaslané prostřednictvím formuláře – ne déle než dva měsíce od okamžiku poskytnutí odpovědi
Bezpečnost údajů
S ohledem na povahu, rozsah, kontext a účely zpracování a riziko porušení práv nebo svobod fyzických osob různé pravděpodobnosti a závažnosti hrozby, Správce implementuje vhodná technická a organizační opatření, aby zpracování probíhalo v souladu s právními předpisy. Tyto opatření jsou v případě potřeby přezkoumávána a aktualizována. Správce používá technická, organizační a fyzická opatření, která zabraňují získávání a
modifikaci osobních údajů odesílaných elektronickou cestou neoprávněnými osobami, včetně použití šifrování spojení pomocí certifikátu SSL.

Práva subjektu údajů
V situaci, kdy Správce údajů zpracovává Vaše osobní údaje, náležejí Vám následující práva:
• Právo na přístup k obsahu Vašich osobních údajů, jejich opravu, smazání nebo omezení zpracování údajů, včetně marketingu vlastních produktů MOODI sp. z o.o., stejně jako právo vznést námitky proti jejich zpracování a právo na přenos údajů,
• právo podat stížnost dozorovému orgánu – osoba, jejíž údaje jsou zpracovávány Správcem, má právo podat stížnost dozorovému orgánu, pokud si myslí, že zpracování jejích osobních údajů porušuje platné předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Dozorovým orgánem je předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů.
V případě, že zpracování Vašich osobních údajů probíhá na základě souhlasu, máte právo tento souhlas kdykoliv odvolat. Odvolání souhlasu nemá vliv na zpracování údajů před jeho odvoláním ani na právní základ tohoto zpracování.
Pro využití výše uvedených práv, prosím kontaktujte nás zasláním písemné zprávy na adresu Správce údajů.

TECHNOLOGIE

Správce využívá následující sledovací technologie pro monitorování aktivit, které provádíte v rámci Obchodu CushionsClub:
1.Konverzní pixel Facebooku - pro správu reklam na Facebooku a provádění remarketingových aktivit,
2.Vložený kód Google Analytics - pro analýzu statistik Obchodu. Google Analytics využívá vlastní soubory cookies k analýze chování a aktivit Uživatelů Obchodu.
3.Tyto soubory slouží k ukládání informací, například o tom, odkud Uživatel přišel na aktuální webovou stránku.
Pomáhají vylepšit stránku. Pro využívání webové stránky https://cushionsclub.cz je nezbytné mít:
Zařízení s přístupem k internetu,
1.Aktivní e-mailovou schránku schopnou přijímat e-maily,
2.Webový prohlížeč umožňující zobrazování www stránek.

POLITIKA COOKIES

1. Obchod CushionsClub nezískává automaticky žádné informace, s výjimkou informací obsažených v souborech cookies.
2. Soubory cookies (tzv. „cookies“) jsou informační data, zejména textové soubory, které jsou ukládány na koncovém zařízení uživatele Obchodu a jsou určeny pro použití na webových stránkách Obchodu. Cookies obvykle obsahují název webové stránky, odkud pocházejí, dobu uchovávání na koncovém zařízení a unikátní číslo.
3. Subjektem, který umisťuje soubory cookies na koncovém zařízení Uživatele Obchodu a získává k nim přístup, je provozovatel Obchodu.
4. Soubory cookies jsou využívány za účelem:
• přizpůsobení obsahu webových stránek Obchodu preferencím Uživatele a optimalizace používání webových stránek; tyto soubory umožňují rozpoznat zařízení Uživatele Obchodu a odpovídajícím způsobem zobrazit webovou stránku, přizpůsobenou jeho individuálním potřebám;
• tvorby statistik, které pomáhají pochopit, jak Uživatelé Obchodu využívají webové stránky, což umožňuje vylepšování jejich struktury a obsahu;
5. V rámci Obchodu jsou používány dva základní druhy souborů cookies: „session cookies“ (sesyjní cookies) a „persistent cookies“ (trvalé cookies). „Session cookies“ jsou dočasné soubory, které jsou uchovávány na koncovém zařízení Uživatele do doby opuštění webové stránky nebo vypnutí softwaru (webového prohlížeče). „Persistent cookies“ jsou uchovávány na koncovém zařízení Uživatele po dobu stanovenou v parametrech souborů cookies nebo dokud je Uživatel nesmaže.
6. V rámci Obchodu jsou používány následující druhy souborů cookies:
• „nezbytné“ soubory cookies, umožňující využití služeb dostupných v rámci Obchodu, např. autentizační cookies používané pro služby vyžadující autentizaci v rámci Obchodu;
• cookies sloužící k zajištění bezpečnosti, například používané k detekci zneužití v oblasti autentizace v rámci Obchodu;
• „výkonnostní“ cookies, umožňující shromažďování informací o způsobu využívání webových stránek Obchodu;
• „funkční“ cookies, umožňující „zapamatování“ nastavení vybraných Uživatelem a personalizaci uživatelského rozhraní, např. ve vztahu k vybranému jazyku nebo regionu, odkud Uživatel pochází, velikosti písma, vzhledu webové stránky atd.;
• „reklamní“ cookies, umožňující poskytování Uživatelům reklamních obsahů více přizpůsobených jejich zájmům.
7. V mnoha případech software pro prohlí

žení webových stránek (webový prohlížeč) standardně umožňuje ukládání souborů cookies na koncovém zařízení Uživatele. Uživatelé Obchodu mohou kdykoliv změnit nastavení týkající se souborů cookies. Tyto nastavení mohou být změněny zejména tak, aby blokovaly automatické zpracování cookies v nastaveních webového prohlížeče nebo informovaly o jejich každém umístění na koncovém zařízení Uživatele Obchodu. Podrobné informace o možnostech a způsobech obsluhy souborů cookies jsou k dispozici v nastaveních softwaru (webového prohlížeče).
8. Provozovatel Obchodu informuje, že omezení používání souborů cookies může mít vliv na některé funkce dostupné na webových stránkách Obchodu.
9. Soubory cookies umístěné na koncovém zařízení Uživatele Obchodu a využívané mohou být také reklamodárci a partnery spolupracujícími s provozovatelem Obchodu.
10. Více informací o souborech cookies je k dispozici na adrese www.wszystkoociasteczkach.pl nebo v sekci „Pomoc“ v menu webového prohlížeče.
Externí služby / Příjemci údajů
Správce údajů spolupracuje s externími subjekty, díky kterým je zajištěno správné fungování internetového obchodu. V souvislosti se zpracováním osobních údajů pro výše uvedené účely mohou být Vaše osobní údaje předávány jiným příjemcům nebo kategoriím příjemců osobních údajů:
• dopravcům, kteří se zabývají dodávkou kurýrních zásilek a subjektům provozujícím platformy pro podporu správy odesílání.
• provozovatelům platebního systému zajišťujícím obsluhu plateb, kterými mohou být:
a) mBank S.A.
b) PayU S.A.
c) PayPal
• subjektům poskytujícím účetní, informatické, technické služby, zejména dodavatelům počítačového softwaru pro provozování internetového obchodu a hostingu
• výrobcům za účelem přímého odeslání zboží klientům.

**Tłumaczenie na język czeski:**

KONTAKT SE SPRÁVCEM

V případě dotazů nebo pochybností nás prosím kontaktujte zasláním elektronické zprávy na adresu: e-mail info@cushionsclub.shop
Správce si vyhrazuje právo na provádění změn v Zásadách ochrany osobních údajů. V den provedení změn aktualizujeme datum poslední úpravy uvedené níže.